reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erika Babiaková

Erika Babiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

O mne... Sú chvíle, ktoré sa zdajú byť nekonečne. Či som v práci alebo cestujem, stačí jedno slovíčko a k nemu padne ďalšie, zbadám sa až vtedy ak po sebe prečítam vety v riadkoch a poviem si veď je to z môjho pera... :)) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaNezaradené

reklama

Nezaradené

Rana

Erika Babiaková

Rana

Život ti občas ranu pod  pás dá

  • 5. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
PLAMEŇ

Erika Babiaková

PLAMEŇ

Skús znenazdajky......

  • 12. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ja

Erika Babiaková

Ja

Slnko, mesiac...

  • 25. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nový článok Moje deti a ja.

Erika Babiaková

Nový článok Moje deti a ja.

  • 22. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Hmla

Erika Babiaková

Hmla

Ranná hmla bez ľútosti padá...

  • 2. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Expres rok 2008

Erika Babiaková

Expres rok 2008

Rok 2008. Je tomu asi tak 5 mesiacov čo som sa opätovne zapojila prostredníctvom netu k express chatu.

  • 17. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nový článok Veselý pohľad

Erika Babiaková

Nový článok Veselý pohľad

... Oko...

  • 7. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Spomienka

Erika Babiaková

Spomienka

Za oknom...

  • 2. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Letokruhy

Erika Babiaková

Letokruhy

Vo svojich myšlienkových...

  • 21. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Minúty

Erika Babiaková

Minúty

Minúty, hodiny....

  • 22. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Úsmev

Erika Babiaková

Úsmev

Nastal čas...

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu